OTEL
GİRİŞ

ÇIKIŞ

YETİŞKİN
ÇOCUK
UYGUNLUĞU
KONTROL ET
REZERVE ET
REZERVASYON YAPIN
YETİŞKİN
ÇOCUK
OTEL
GİRİŞ

ÇIKIŞ

YETİŞKİN
ÇOCUK
UYGUNLUĞU
KONTROL ET
REZERVE ET
MESAFELİ̇ SATIŞ SÖZLEŞMESİ̇

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve diğer tarafta ilerleyen maddelerde Otel olarak anılacak olan (Riva Otelcilik Turizm San.ve Tic.A.Ş) Taksim, Aydede Cd. No:8 34437 Beyoğlu/İstanbul/Türkiye adresinde bulunan Riva Hotel; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacaktır.

Bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı olduğunu,
www.rivahotel.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler maddeler dahilinde akdetmiş bulunmaktadırlar.

1.SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Otel, Müşterinin talebi üzerine Otelde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (Hizmet olarak anılacaktır).

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla (Müşteri, Otelde konaklamak ve/veya otelin sunduğu hizmetler için rezervasyon yaptırarak işbu sözleşmeyi imza ettiğini kabul etmekle birlikte Müşteri, otelde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ile tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini kabul etmektedir.

1.3. Otel, Müşteri’nin talebini kabul ettiğinde, taraflar işbu sözleşmeyi akdetmiş olacaklardır.

2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

2.1. Hizmet rezervasyonu, Müşterinin 0 (212) 256 44 20 numaralı telefonu arayarak rezervasyonu bildirmesi, www.rivahotel.com.tr  internet sayfasındaki rezervasyon formu doldurup göndermesi ya da otel web sitesi üzerinden online gerçekleştirilebilir.

2.2. Müşteri talebini feshetmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda işbu sözleşmede belirlenen hususlara uymak ve şartları yerine getirmek kaydıyla 0 (212) 256 44 20 numaralı telefondan Otel’e başvurabilir, riva@rivahotel.com.tr mail adresine e-posta gönderebilir ya da otel web sitesi üzerinden online olarak başvurabilir.

2.3. Müşterinin, Rezervasyonunda değişiklik yapma talebinin en geç, konaklamanın başlangıç tarihinden 2 (iki) gün önce müşteri tarafından veya müşterinin yetkilendirilmiş vekili tarafından 2.2. maddesinde belirtilen yöntemlerden biri ile otele iletilmesi gerekmektedir. İade yapılamaz rezervasyonların iptali bu kapsam dışında olup, herhangi bir iptal ve değişiklik talebinde rezervasyonun tüm tutarı tahsil edilecektir.

2.4. Müşteri herhangi bir ücret ödemeksizin rezervasyonu için en fazla 1 defa değişiklik ve fesih talebinde bulunabilir. Müşteri daha fazla değişiklik talebinde bulunduğu takdirde, otelin uyguladığı değişiklik, rezervasyon ve iptal tarifesine göre ücret ödemekle yükümlü tutulacaktır.

2.5. İşbu sözleşme ile müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki (erken rezervasyon dönemi v.b.) rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde yeni yapılacak rezervasyonun gerçekleşeceği tarih sırasında uygulanan fiyat listelerine göre yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Kayıt sırasında özel indirim uygulanan dönemlerin dışında yapılan rezervasyon değişikliklerinde özel indirimlerin geçerli olmayacağını müşteri kabul etmiştir.

2.6. Otel, Müşterinin süresi içerisinde yapacağı değişiklik talebini otelin müsaitliğine göre cevaplayacaktır.

2.7. Yaş indirimi, çocuklar için indirim ebeveynleriyle (iki yetişkin) aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. İşbu sözleşmeye göre rezervasyon kaydı sırasında, müşteri tarafından bildirilen konaklayacak çocuğun/çocukların yaşı otel de giriş esnasında yapılacak kayıt işlemlerinde dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının tespiti için otele girişte otel görevlisi çocuğun ya da çocukların kimliklerinin ibraz edilmesini talep edebilir. Bu durumda müşteri çocuğun kimliğini ibraz edecektir. Rezervasyon aşamasında bildirilen çocuk yaşı ile kimlik kayıtlarındaki çocuk yaşının farklı olması durumunda rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını müşteri karşılamayı kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.

2.8. Otel odasında en az bir 18 yaş üzeri müşteri olacaktır.18 yaş altındakiler en az bir yetişkin yanında olmak koşulu ile konaklayabilirler.

 

3. ÖDEME ŞEKLİ

3.1. Otelde konaklayacak müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir veya müşteri temsilcileri yardımı ile yapılacak ödemeler müşteri temsilcilerine iletilir ve onlar müşteri adına istenilen tarih oda vb. bilgiler ile satın almayı gerçekleştirir.

3.2. Otel, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul eder. Otel, aynı zamanda, zarar verici programlar ve müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi ve belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.3. Müşteri, otele giriş sırasında resepsiyon personeline; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ya da bu kredi kartının ön kısmının fotokopisini ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan, hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.

3.4. E-Fatura, müşteriye hizmeti aldıktan sonra otelden çıkışı esnasında verilecektir. Müşteri faturasını çıkış esnasında almaz ise müşterinin belirttiği e-mail adresine gönderilecektir. Eğer müşteri, faturayı gönderecek adresi belirtmediyse fatura irtibat adresine gönderilecektir. Müşterinin yanlış adres belirtmesi, alıcıyı belirtmemesi veya alıcının belirtilen adreste bulunmaması nedenleri ile faturanın alınmamasından otel sorumlu tutulmayacaktır.

3.5. Sitemizden yapılacak ödemeler Türk Lirası ya da Euro olacaktır. Diğer ödeme yöntemlerinde (banka havaleleri,v.b) Euro, Dolar kullanılabilir. Döviz kurları ile alakalı bilgiler T.C Merkez Bankası tarafından sağlanmaktadır.
 

4. ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ ve İPTALLER

4.1. Yapılan ödemenin tamamı, müşterinin iptal talebini otele giriş tarihinden 2 (iki) gün önce 2.2.maddesindeki yöntemlerden biri ile otele iletmesi halinde yapmış olduğu ödeme, bu talebini takip eden 26 (Yirmialtı) iş günü içinde otel tarafından komisyon, vergi, v.b. masraflar düşülerek kendisine iade edilecektir.

4.2. İptal talebi, müşterinin otele giriş tarihinden 2 günden erken bir tarihte yapıldığı durumda, müşteriden alınan konaklama ücretinin ilk (birinci) gecesinin iadesi mümkün olmayacaktır ve müşteri bu tutarı otele cezai şart olarak ödediğini geri dönülemez olarak kabul ve beyan etmiştir. İş bu sözleşme gereğince müşterinin ödeyeceği cezai şart ve diğer tazminatlar için katma değer vergisi ödenmesi gerektiği takdirde müşteri yürürlükteki katma değer vergisini ödemek mecburiyetindedir.

4.3. Rezervasyon kaydı sırasında, Kredi Kartıyla yapılan ödemelerden yapılacak iade veya geri ödemeler, ödemenin yapıldığı müşterinin kredi kartının ait olduğu banka hesabına ve/veya ödemenin gönderildiği banka hesabına otel tarafından geri yatırılacaktır.

4.4.Tüm iade işlemlerinde, otel tarafından komisyon, vergi, v.b. masraflar düşülerek müşteri’ye iade edilecektir.

 

5. KONAKLAMA ŞEKLİ

 

5.1. Giriş sırasında müşterinin ve beraberindekilerin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yaşanabilecek hukuki sorumlulukları müşteri peşinen kabul, beyan ve taahhüt etmiştir. Bu durumdan dolayı oluşabilecek harcamaları da müşteri karşılayacaktır.

5.2. Müşteri, konaklama süresince yapacağı ekstra harcamaları konaklama ya da çıkış esnasında ödeyecektir.

5.3. Müşteri, otele vardığı saat kaç olursa olsun, otele giriş günü en erken saat 14:00’ sonrası odaya yerleşeceğini ve otelden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12:00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul etmiştir.

5.4. Online rezervasyon sırasında rezervasyon ücretinin tamamı alınacaktır.

5.5. Evcil hayvanlar otel tarafından kabul edilmeyecektir.

5.6. Müşterinin otele yerleştikten sonra otelin sorumluluklarını yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme iade edilmeyecektir.

6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU

6.1. Otel, müşterinin, rezerve ettiği odaya yerleştikten sonra, mücbir sebepler dışındaki sebeplerden doğan tüm durumlarda müşteriye ek hizmet ve/veya alternatif hizmet sunarak hasarları karşılayacaktır. Ek hizmet veya konaklama hizmetinin, müşteri tarafından kabul edilmesi müşterinin tazminat olarak isteyebileceği rezervasyon ücretini iade etme talebinde bulunma hakkından ve diğer her türlü tazminat ve dava talep hakkından feragat etmesi anlamına gelecektir.

6.2. İşbu sözleşme gereği otelin hizmet sunma yükümlüklerini kısmen ya da tam olarak yerine getirmediği durumda tazminatın ödenmesi sırasında ilgili kanun ve yönetmeliklerde yer alan kurallar uygulanacaktır.

6.3.Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda, yapmış olduğu ihlal sonucu otelin uğradığı her türlü zararı karşılamayı müşteri, kabul ve taahhüt eder.

6.4.Otel, mevsim şartları ve turizm sezonuna göre konaklama hizmetinin şart ve koşullarını değiştirebilir.

6.5 Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekat, sel, yangın, salgın v.b. tahmin edilemeyecek durumlar mücbir sebepler olarak kabul edilecektir. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda otel, hizmet vermeye devam etmeyebilir.

6.6. Otel, bayram veya yeni yıl vb. diğer özel günlerin programlarını otele bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar.

6.7. Otel, Müşteri tarafından odasında ve genel alanlarda verilen hasarlardan, tahribatlardan ve/veya kaybolmuş parçalardan dolayı oluşan maddi, manevi tutarları tazmin etme hakkını saklı tutar.

6.8. Müşteri, otelin çalışanlarının adına gümrüğe tabi herhangi bir mal, eşya veya promosyon materyali göndermemelidir. Otel, gümrük işlemlerinden hiçbir surette sorumlu değildir.

6.9. Kanuna göre otelin kapalı alanlarında sigara içmek yasaktır. Bu yasaklar yasalar çerçevesinde belirlenecektir. Bu yüzden, Otel’in içinde her türlü sigara veya tütün mamulünün kullanılmasına, belirtilen konuk odaları haricinde izin verilmez.

7. SÖZLEŞMENİN SÜRESİ

İş bu sözleşme müşterinin rezervasyonunu yaptırması ve ödemesini yapması sonrasında kendisine Otel tarafından verilecek Rezervasyon numarası ile devreye girecek, müşterinin otelden ayrılması ile sona erecektir.

8. DELİL SÖZLEŞMESİ

Her koşul altında, otelin kendi veri tabanında tuttuğu elektronik ve sistem kayıtları, ticari kayıtlarının, defter kayıtlarının, mikrofilm, mikrofiş ve bilgisayar kayıtlarının bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, taraflar arasında HMK 193 madde uyarınca delil olarak kabul edilmiştir.

9. SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİĞİ

Bu sözleşmenin imzası anından itibaren taraflardan hiçbiri bu sözleşmede ayrıca yetki tanınmış olmamak kaydıyla bu anlaşmanın herhangi bir hükmünün değiştirilmesini veya tadilini talep edemez. Tarafların mutabakatı halinde her türlü anlaşma değişikliği yazılı olarak yapılır, fiilen oluşan uygulamalara itiraz edilmemiş olması nedeni ile anlaşmanın bazı hükümlerinin zımnen tadil edildiği hakkında taraflar hiçbir iddiada bulunamazlar.

10. TEBLİGAT

İşbu Sözleşmenin 1 inci maddesinde belirtilen taraf adresleri Sözleşme nedeniyle yapılacak her türlü tebligata sair adresler olarak kabul edilmiştir. Adresi değişen taraf yeni adresini 3 gün içinde karşı tarafa yazılı olarak bildirmekle yükümlü olup, aksi halde eski adrese yapılan tebligat geçerli olur. İşbu Sözleşme sebebiyle yapılacak her türlü tebligat yazılı olmadıkça hüküm ifade etmez.

11. UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu Sözleşme sebebiyle doğacak uyuşmazlıkların hallinde uygulanacak hukuk olarak Türk Hukuku, yetkili Mahkeme olarak İstanbul Mahkemelerinin ve İcra Müdürlüklerinin yetkisi kabul edilmiştir.